Nacionalsocialistični
pogledi na odnose med različnimi rasami sveta so najbolj odprti za napačne
interpretacije. Nekateri se sprašujejo, ali ne bodo temeljna načela nove
svetovne doktrine pripeljala do podcenjevanja in celo do zaničevanja ljudi
drugih ras. Ravno nasprotno od tega, pa so prav ta načela najboljše jamstvo za
obojestransko toleranco in za miren soobstoj.
Zavedamo se
dejstva, da se pripadniki drugih ras od nas razlikujejo. Ta znanstvena resnica predstavlja
osnovo, razlog in obenem tudi dolžnost vsake rasne politike, brez katere obnova
Evrope danes ni več mogoča. Mi ne moremo
soditi o tem, ali je neka druga rasa »boljša« ali pa »slabša«, saj bi morali, če
bi želeli o temu razsojati, preseči naše lastne rasne omejitve, ter zavzeti nadčloveško, celo božansko, pozicijo. Le, če bi bili na takšni poziciji, bi lahko dosegli »neosebno« razsodbo, ki bi temeljila na vrednotenju-ali
pa na pomanjkanju vrednosti-različnih življenjskih form neizčrpne narave. Vendar pa se ravno mi od vseh najbolje zavedamo neločljivih vezi, ki nas povezujejo z našo
krvjo in z našo raso, da bi poskušali stremeti k takšnemu nad-rasnemu vidiku,
pa četudi samo v abstraktnem smislu.
Zgodovina,
znanost in življenje samo nam na tisoče različnih načinov govorijo, da
smo si človeška bitja, ki naseljujemo Zemljo, vse prej kot podobna; da se,
nadalje, velike rase, ne le fizično, temveč predvsem duhovno in intelektualno,
med seboj razlikujejo. Včeraj so to dejstvo prezrli, ter so s tem, ko so želeli
poenotiti politične, ekonomske, kulturne in religijske standarde za vse narode
sveta, grešili proti naravi, saj so s tem, zaradi lažnih načel, oskrunili naravne
lastnosti različnih rasnih in narodnih skupnosti. Danes se mi klanjamo rasnim
razlikam, ki obstajajo v svetu. Želimo si, da vsaka vrsta najde obliko
samoizražanja, ki bo najbolj odgovarjala njenim specifičnim zahtevam.
Nacionalsocialistična
rasna načela predstavljajo torej najbolj trdno jamstvo za spoštovanje
integritete drugih narodov. Namera vključevanja drugih narodnosti v Nemčijo, ki
bi bila zgrajena na osvajanju, je neskladna z našimi idejami, saj bi ti narodi
zaradi svoje tuje krvi in tujega duha, za vedno ostali tuje telo znotraj nemške
države. Takšnim nepremišljenim idejam se lahko ustreže v sredini, ki ima za
svoje cilje ekonomsko moč in izključno teritorialno širitev svojih mej, nikoli pa jim ne bo ustregel državnik, ki se ravna po organskih in rasnih načelih, in
katerega glavna skrb je ohranitev veličine, ter s tem tudi ključno pomembne
enotnosti njegovega ljudstva, povezanega s krvjo.
Zaradi tega
razloga, nimamo nič skupnega s šovinizmom in imperializmom, saj priznavamo
drugim rasam, ki naseljujejo Zemljo, iste privilegije, ki jih zahtevamo zase; pravico,
da oblikujemo naša življenja in našo sredino glede na potrebe naših od narave
danih lastnosti.
V tem, da
želi Nacionalsocializem preprečiti nenadzorovano mešanje krvi za posameznika,
ni ničesar, kar bi namigovalo na prezir. Konec koncev smo tudi mi, Nemci sami,
etnološko gledano, mešanica. Nacionalsocialist zahteva le, da se trditve o krvi
in zakoni biologije bolj podrobno upoštevajo v prihodnosti.
Tudi tu se
naše stališče ne razlikuje precej od stališč drugih ljudstev z razumnimi pogledi.
Ameriški imigracijski zakoni, na primer, temeljijo na očitni rasni
diskriminaciji. Evropejci in pa prebivalci Indije, pacifiških otokov in drugi,
se instinktivno izogibajo mešanju krvi. Obe strani odkrito smatrata, da je
vsaka kršitev tega nekaj zelo slabega. Kljub temu pa to naravno stališče ne
preprečuje možnosti tesnega sodelovanja in prijateljskih odnosov. Zatorej, naj še enkrat v imenu nove Nemčije
poudarim:
Nočemo, da bi
se naši ljudje poročali z ljudmi tuje rase saj se skozi takšno mešanje krvi
porazgubijo najboljše karakteristike obeh ras. Vendar pa bomo vedno
pripravljeni toplo sprejeti vse goste, ki nas želijo obiskati, ne glede na to
ali pripadajo nam sorodni, ali pa tuji civilizaciji. Zaradi naših rasnih
stališč pa bomo le toliko bolj cenili njihovo svojevrstnost, tako, kot tudi mi
pričakujemo, da bodo drugi spoštovali našo svojevrstnost.